Saturday, 16 July 2011

HARRY POTTER AND THE DEATHLY HALLOWS - PART 2 anddd Mr. Popper's Penguins






Assalamualaikum!
camat pagi kawankawan!
hiks..
ohh~
ari neh tade kelas..
ari yang sangatsangat besh untuk tido..



mate saia dah cam panda dah..  *sebab? =.=
tido lambat, editedit belog neh haa!
semalam tengok mawi movie..
bukan 1 tapiii 2..
hiks!
mulemule tengok Mr. Popper's Penguins..
siyes besh..
sebab penguinpenguin ouh ha..
meh tengok piXca penguinpenguin tu..



jim carrey a.k.a mr. popper
seeee..
sangatsangat sh0mey bile penguinpenguin ouh tido share katil
andd ade yang tido nyenyak sangatsangat sampai jatuh katil 


tyme neh penguinpenguin ouh sume jugetjuget..
eeei!
lagi lah sh0mey..


after dah abis tengok cite penguin tu..
tengok cite harry potter and the deathly hallows lak..
mulemule tengok saia asik menguap jep..
mate pun dah mule sepet..  *mo0d ngantuk :p


tapiii tu kejap je lahhh..
pastu mate dah b0olat balik :)
sambil mengunyah p0pcorn andd waffle ch0cholate plus butter   *laparlapar =.="
meh tengok piXca c harry neh..




tyme neh nk amik cawan pe ntah..
saia lupe..
barangbarang kat c tu kalau jatuh sume jadik bergandaganda



tyme neh lak,harry potter ngah fightfight

ohhhh~
tengok movie pun tak lupe nak snapsnap piXca..
take a l0ok :)


saia suke pelangi  *shawl pun wane wani kannn


saia tauuu saia tak shantek..
tapiii saia sayang diri saia
mode ; spek bedah  *feberet tauu


saia suke simplesimple, tak suke complicated neh!



casey a.k.a rumate saia



nah~
snap ngan spek bedah gak :)


* rumate saia lagiii sorang dah balik dulu sebab nak cepat..







oke,bye!

2 comments:

  1. comel comel je kamu semua ni kan , hihi
    salam pekenalan . thnx follow ^_^

    ReplyDelete
  2. fathiah ; hiks!thx awak..awak pun sh0mey gak..nice 2 noe u..ur wlcm :)

    ReplyDelete