Saturday, 16 July 2011

kueh raye!kueh raye! *haaaa..semput




Assalamualaikum sume!
hiks!
perut lapar   *padahal tadi dah mam =.="
sabar ehhh perut..
kejap lah kite mam..
tunggu abis update entry dulu..


back to da entry topic..
bile sebut sal kueh raye..
macammacam yang terbayang..   *terbayang almond london =.=
haish!cukupcukup..
kali neh nak tolong p0mote 1 link kat faceb0ok..
die jual kueh raye..
kalau berminat klik Qasrina c0okies raya


meh tengok sikit kueh yang die jual ;


name kueh neh ; Farmbozen kenari
biskut di bawah, di tengah ade jem strawberi/blueberi/nenas.
kat atas lak ade kerak meringue anddd di tabur dengan hirisan badam..
memang sangatsangat sedap!
2 thumbs up!


name kueh neh ; zomania c0okies
biskut yang disaluti badam rangup dan di celup penuh coklat..
biskut ala-ala 'ferero rocher'


name kueh neh ; almond london   *kueh feberet saia neh :)
biskut berisi badam rangup di saluti coklat yang lazat dan ditaburi badam cincang. 


untuk pertanyaan lebih lanjut..
klik kat link atas tu yeah  :)




oke,bye!

14 comments:

  1. ahaha..yup!tlg p0mote jep sygs :)

    ReplyDelete
  2. sapa yang hack blog lama u?
    haisshhh~

    ReplyDelete
  3. x-bf i lah sygs..u try tgk belog lame i..entry2 sume die dh dlte..eeeii!geram! :|

    ReplyDelete
  4. waaaa kuih raya...terus lapa tgok gmbar...haaaa semput..hehe..nice blog...follow u...feel free to visit mine ya

    ReplyDelete
  5. kama ; ohhh~ hee..2 lah pasal..hiks!i dh follow u :)

    echa  ; hahaha..xsbr nk raye lah :)

    ReplyDelete
  6. wah,sedap nye...meleleh air liur..hehe

    lawatan dari:
    http://kainpelikatbiru.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. aduh tak sabar nak balik malaysia. what is the title of your blog song?

    ReplyDelete
  8. wah, kuih raya! ^_^ kuih atas sekali tu macam jarang nak jumpa. hee.

    ReplyDelete
  9. dhiya fariza ; ohhh~u kt mane skrang neh?tjuk lgu belog i f0rever in my life by jojo :)

    ReplyDelete
  10. salsabila ; yup!susa ckit nk jumpe kuehh ouh..try lah tgk2 kt link 2 ^__^

    ReplyDelete