Friday, 12 August 2011

renduuuu zaman sekolah!





Assalamualaikum!
korunk sehat tak?
semoge sehatsehat lah saluu oke?



hari neh sume rumate saia balik..
then saia lak?
masih terperuk dalam bilik yang serba daif sederhana neh..
sambil ditemani oleh d0mo kesayangan saia..


seeee!dah mule merepek dah..
aisey!
berbalik pade tajuk entry malam neh lah kannn..
saia renduuu zamanzaman sekolah..
besh kottt tyme tu..
pegi sekolah cekgu amik depan ruma   *kau hade?non hadooo!
balik je lahhh yang naik bas..
nak jalan kaki pegi bustop tu dah lagi mencabar..


kene lalu kawasan yang banyak anjing..
kalau naseb bek,anjing tu diam je lahhh..
kalau tak?
singsing kain,thennnn lari lajulaju..   =.="
tyme tu dah rase macam atlet negare wey!
tambah lagi ngan badan yang skeleton kurus neh..
makin lahhh anjing tu terbayang tulang berlari..



hahaha..
motif p0st entry neh just nak cakap renduuu tyme sekolah sajeeeee!
nak tengok piXca?
bole sajeeeee..




f0rm six!
ta shantek,ta howt
btw saia de satu jeee lesung pipit T_T



f0rm six t0o..
science stream!
mase neh belah tikus!









oke,bye!

3 comments:

  1. haha :D
    aku byk pic kita masa form4..
    gmbr aku, ko, elina dgn nor.. :)

    ReplyDelete
  2. alaaahaiii..kita pon rindu zaman sekolah!fullstop.

    ReplyDelete
  3. biela ; haaaa!byk ke?nk weyyy :))


    echa ; same lahhh :)

    ReplyDelete