Tuesday, 6 December 2011

cukup cukup lah










 dah cukup cukup lah kau buruk buruk kan aku. tak penat ke kau buad cam tu?
dengan aku, kau cakap macam tu. dengan orang tu kau cakap macam neh pulak.
pelik betul. 
ape yang kau dapat kalau kau buad macam tu?
ye aku tau aku tak baik mane pun, tapi at least aku tak kacau kau pun.
kau ngan life kau, aku ngan life aku.


*kite kan satu kaum, tolong hormat life saia bole?  
thanks!




oke, bye!

No comments:

Post a Comment