Tuesday, 21 August 2012

entry hari rayaaa. rayaa. raya!



dalam kelas.
neh lah keje akuuu. 



   Assalamualaikum semuaaaa! selamat hari raya uolls! ngeh. korang sehat tak? hopely sehat lah ye. mintak mintak korang bertambah gemok maklum lah. dah raya kan? mesti korang sebat semua makanan. HAHAHA *gelak jahat*. ehem! oke oke. balik pada tajuk entry. tahun neh macam tak meriah. btw memang tak meriah sebab raya neh tahun ke-2 tanpa mama. cuba korang kat tempat aku. haa~ mesti pagi raya nangesh. *pengalaman*. tapi aku tau. aku kuad. yee. aku kuad! macam rimau. aum! -.-

   Well. macam biasa. aku yang kemas ruma. bertungkus lumus decorate ruma. sampai jatuh jatuh kerusi. *saket tahu!*. tape lah. as long ruma aku berkemas. hehe. tema baju raya tahun neh wane purple and blackkk. decide tahun neh pakai jubah. *rasa comel jeee*. haha. sila tampar aku. tahun neh pendapatan aku dari segi duet raya macam dah kurang je. kenapa? why? WHY? ai muda lagi lah. please bagi. ehem! eh? better aku stop sebab entry aku macam dah ke laut. diulangi. dah ke laut yee! dem! selit sikit pixca rayee. Selamat Hari Raya semua! tekan pixca untuk gambar gajah.


Selamat Hari Raya.
maaf zahir dan batin.

p/s ; sape sape yang drive tu. please drive elok elok. jangan nak cepat sampai je. haih~
kang beraya lah korang kat hospital tu.




kbai!

No comments:

Post a Comment