Saturday, 29 December 2012

berusaha sebaik yang mungkin! -.-



     Assalamualaikum semua. baru sekarang bole update belog. neh pun kejap je. atas belas kasihan adik. ciskek! kesian belog neh. terbengkalai buad sementara waktu. busy kat ruma. hey hey hey! ingat cuti 2 minggu bole rehat rehat goyang kaki sambil gemok kan badan? ohhh~ tidak. *goyang goyang jari telunjuk ke kanan dan kiri*

     Cuti pun dah nak habis. ahad neh dah kena angkat kaki pulang ke subang. * ini tidak adil, tidak adil bagikuuu*. sepanjang cuti 2 minggu segala benda aku belajar. memasak, mengemas ruma dan lain lain. sume benda aku buad. bak kate orang, practice makes perfect. *jeling*. neh lah aktiviti aku tiap tiap hari. 

     Btw, mesti sekarang ramai tengah study nak final. Mr. fiancee kite pun same jugakk. ehem! tengah stdy. well, first paper 31 neh. so good luck sayang. all the best for you. tak lupe jugak buad classmate die. good luck oke. 


Good Luck to Mr. fiancee. with love from LiSa       



oke, bai!

6 comments:

  1. mr f je?? i x la??? waaaaaaaaaa majuk ngn u.....

    ReplyDelete
  2. nice day :)
    hargailah hari kemaren,
    mimpikanlah hari esok,
    tetapi hiduplah untuk hari ini.
    bagi-bagi motivasinya yaah...

    http://wisataoutboundmalang.com/

    http://www.nolimitadventure.com/

    ReplyDelete
  3. nice day :)
    hargailah hari kemaren,
    mimpikanlah hari esok,
    tetapi hiduplah untuk hari ini.
    bagi-bagi motivasinya yaah...

    http://www.nolimitadventure.com/

    ReplyDelete
  4. nice day :)
    Bermimpilah tentang apa yang ingin kamu impikan,
    pergilah ke tempat-tempat kamu inginkan,
    Jadilah seperti yang kamu inginkan,
    karena kamu hanya memiliki satu kehidupan
    dan satu kesempatan untuk melakukan hal-hal
    yang ingin kamu lakukan

    http://www.nolimitadventure.com/

    ReplyDelete
  5. nice day :)
    Bermimpilah tentang apa yang ingin kamu impikan,
    pergilah ke tempat-tempat kamu inginkan,
    Jadilah seperti yang kamu inginkan,
    karena kamu hanya memiliki satu kehidupan
    dan satu kesempatan untuk melakukan hal-hal
    yang ingin kamu lakukan

    http://www.nolimitadventure.com/

    ReplyDelete
  6. nice day :)
    Bermimpilah tentang apa yang ingin kamu impikan,
    pergilah ke tempat-tempat kamu inginkan,
    Jadilah seperti yang kamu inginkan,
    karena kamu hanya memiliki satu kehidupan
    dan satu kesempatan untuk melakukan hal-hal
    yang ingin kamu lakukan

    http://www.nolimitadventure.com/

    ReplyDelete